About Me

" dimana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.... "

Friday 27 January 2012

Bermalas-malas di hari Sabtu.

Agaknya saya ini memang pemalas kot. Nasib saya memang baik dapat suami yang jenis memahami sikap pemalas saya ini. Huhu. Entah kenapa berat sangat punggung saya untuk lekang dari kusyen. Satu kerja saya tak buat2 lagi cuma tadi bangun2 terus mandi, pas tu mandikan anak2, bancuh nestum dan kopi, pas tu bersarapan. Lepas kenyang perut senangnya hati, lekat punggung dekat kusyen yang empuk lagi tenggelam dek selalu sangat kena hempas punggung si pemalas ini.

Berjanji pada hati, lepas habis update blog ni memula nak basuh baju, lepas tu biarkan mesin baju itu lakukan khidmatnya, manakala saya pulak p basuh pinggan mangkuk, buang sampah, sapu dan mop lantai. Lepas tu nak basuh bilek mandi. Lepas tu.....emmmmmmmm....... tataw!
















Ba-bai!

No comments: