About Me

" dimana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.... "

Friday 13 January 2012

Serba siket tentang saya...

Assalammualaikum….

Saya Aisya tapi lebih selesa dipanggil Sya. Berumur 24 tahun masa besday saya 10 September yang lalu. Lahir di United Kingdom tapi dibesarkan di Kedah & Kuala Lumpur.  Seorang isteri kepada Togey dan seorang mama kepada Alya & Alyssa.
Sweet-sour adalah sebuah blog atau tempat untuk saya coretkan berdasarkan pengalaman kehidupan diri saya, keluarga dan kawan2. Juga ingin berkongsi resepi masakan walaupon saya tak de lah se’terer’ Chef Wan. Sini juga untuk saya ngomel tentang isu2 semasa, info atau tips yang berguna. Sweet-sour adalah sebuah blog santai yang sesuai dibaca oleh setiap golongan tak kira tua atau muda. Tapi yang muda mesti 18 tahun ke atas. Kalau 18 tahun kebawah dinasihatkan supaya mendapatkan kebenaran oleh orang tua dulu, yer.

Sekian……………………………………….. :)

No comments: