About Me

" dimana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.... "

Friday 13 January 2012

Famili bahagiaku...

 ini laki saya, Togey. orangnya pun macam togey, kurus je. tak besar2. yang makin membesarnya saya :p

 ini pulak anak sulong saya, Alya. baru masuk 3 tahun. kalau diikutkan tahun ni sepatutnya 4 tahun. nasiblah beranak ujong tahun, slow siket tumbesarannya. tak pe, yang penting sihat dan comel. Alya ni boleh tahan jugak lasaknya. boyish siket.....


ini Alyssa, anak ke-2 saya. lahir bulan May 2011. yang ini besar siket dari kakak dia masa baby dulu. tengoklah isi tangan dia, montok2. ini pun boleh gagah jugak kelasakannya.....


so, inilah saya. *maluu :P








Setakat ini je lah buat masa sekarang. Nanti saya sambung lagi. Sekarang jam dah menunjuk pukol 2:18 pagi. Belom tidor2 lagi. Huhu...... Goodnite!


No comments: