About Me

" dimana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.... "

Thursday 26 January 2012

Kategori jenis-jenis kentut.

Kentut pon ada kategori ker?? Haiyohh. Genius betul 'penganalisis' jenis kentut tu bukan? Kebetulan pulak malam ni tataw lah pesepa perot chek ni dok meragam, ter-kentut-kentut. Salah makan lah kot... ataupon keracunan makanan dan bakal menghidapi cherry-berry (cirit birit)..... Pas tu bukak pesbuk tetiba ternampak kawan saya ada komen dekat gambar (bawah ni) kat kawan dia punya pesbuk. Hahaha.... memang tergelak-gelak jugak lah baca. U know y i gelak2....?





Sebab rasanya semua jenis2 kentut ni saya dah pernah pon melaluinya. PEACE!! Yang kategori TAK JUJUR memang selalu saya buat dengan suami saya ataupon adik2 saya tiap kali terkentut dalam kereta. Sifat macam ni memang boleh dikategorikan sebagai EGO sebab dah kentut tapi still tak nak ngaku mati-matian. Ya, saya memang EGO dalam kategori ini.  Kategori BENGONG, kadang2 terjadi jugak kalau ada orang berdiri di belakang saya ataupon dalam lift. YAKIN DENGAN DIRI... itu kalau saya sorang2 kat rumah atau dalam bilik air, yang penting tak dak orang lah kat situ. SADIS - memang seringkali terjadi kalau time nak tidor, sebab kesian kat anak2 yang tidor disebelah saya, memang kena kibaslah selimut biar bau tu keluar, takkan nak simpan pulak. Kang ada pulak yang pengsan. Teheheee. STRATEGIK, MISTERIUS & GUGUP alhamdulillah, so far tak pernah terjadi lagi. Tapi yang kategori MISTERIUS tu memang tabek spring la kalau yang pernah ada buat, bukan senang tu, keje susah. Manakala kategori PERIANG & PEMALU TU memang ada jugak terjadi, kadang-kadang lah. Hehehe.................................. Jadi apa jenis kentut anda pulak? Cer citer!

2 comments:

NanieZara said...

Yg first selalu terjadi!hahahah...

Aisya Ibrahim said...

dah agak dah.... hahaha!! pompuan cam kita slalu mcm tu.